سگ همسایه
                                                                                    نوشته نذ یر ظفر نوشته نذ یر ظفر

اکثر از مردم با نگهداشت سگ ؛ خانه و محلات شانرا از ورود دزدان محافظت میکنند و اکثرا هم سگها شبانه قوله میکشند و با عث مزاحمت همسایه گان میشوند .

گر چه مسلما نان از سگ نگهداری و سگ بازی بد میبرند و تنها برای امنیت خانه و سرای به غرض پاسبان از آن استفاده میکنند و با آنهم کو شش دارند تا سگ شان دیوانه نباشد و مزاحمت به دیگران ایجاد نکند .

در خارج مخصو صا در کشور های که اسلامی نیستند سگ های شان هم تر بیت یافته است و غبر اینکه دیوانه نیست ؛ بسیار دراک است؛ به هر حا لت اگر سگ شان به کسی حمله کند شخص سگدار یا صا حب سگ به محکمه کشیده میشود و تمام خسارات را صاحبش میپر دازد.

مردم مستضعف و مسلمان ما سالهاست که از سگ همسایه گزیده شده اند و فر یاد شان به ثر یا رسیده ؛ مگر صاحبان این سگها اصلا غافل اند که چه واقع شده و میشود......

جنجال حمید گل پا کستانی ( بدل نسب)که در جنایات دستان آغشته در خون دارد ؛ سالهاست با مداخله بیشر مانه در امور داخلی ما به عف زدن ادامه میدهد و این نطفه انگلیس هنوز هم قکر میکند ؛ مردم ما این سگها را نشنا خته اند ؛ این جانی نا بکار باید بداند که خون فرد فرد افغان سیلاب گونه پاکستان را خراب خواهد کرد و میکند.

آنکه افغان است در هر لباس و عقیده که است دشمن تاریخی خود یعنی پاکستان (مردار) را میشناسد و منتظر فرصت است تا با این دال خوران شهامت افغانی را نشان دهند .

از دوران حکو مت محمد  داود تا کنون که 37 سال میشود تاریخ شاهد مداخلات این نا مردان در امور افغانستان هستم ؛ این ها با محمد داود مخا صمت داشتند ووی را بنام سردار تنور خان در بر نامه های تبلیغی  رادیوی شان تو هین و تحقیر میکردند بعد از آن یا تعدادی از مجا هدین بیشتر توانستند خون مردم بی گناه ما را بمکند و تا بلاخره دزدان و جنایتکاران طالب را آوردند و دین این مردم مسلمان را نیز در معرض سوال قرار دادند و هر بی بینش خارجی درین مورد فکری میکرد تا این که اشرار طالب رانده شد و اکنون سگ همسایه به قوله کشیدن ها ادامه میدهد ؛ این نامرد کثیف باید بداند که افغان به هر لباسی که باشد ضد پاکستان ( مردارستان)است و جنجال حمید گل پاکستانی یاید یداند که مردم افغانستان شهادت  فر زندان شانرا فراموش نمیکنند و نخواهند کرد و اگر روزی هم فرا برسد و حمید گل واصل جهنم باشد خاکش را محکمه خواهند کرد .


August 15th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
گزیده مقالات